{ text-align:center; }

pátek 14. dubna 2017

[Choi Mari] Možná je tu změna plánu

   Je to skoro měsíc od posledního deníčkového článku. Poslední dobou nebyl na nic čas, jelikož začali velikonoční prázdniny, které mají holky na celých dvacet dní. Do školy jdou zpátky až příští čtvrtek. Alespoň, že mají během prázdnin poměrně hezké počasí. První týden byl poměrně hektický, ale teď je tu jejich táta, takže na ně nemusím dohlížet celý den..

   Ještě před prázdninami, konkrétně 23. března měla T. ve škole divadelní představení a její role byla babička z bohaté rodiny. Podle reakce diváků to byla nejoblíbenější postava, i když neměla moc textu a učitelé jí neustále chválili za dobrý herecký výkon.

Podzim v Fulham Palace.
   V sobotu 25. března jsem navštívila Kenwood house, což je velmi dobře zachovalý dům plný obrazů na severu Londýna. Taky se mi podařilo koupit parádní sukni v Brent Cross Shopping Centre za pouhých pět liber. Pak jsem se vydala do Green Park na Korean-english meet-up a korejci, co s námi seděli u stolu mi velmi chválili to málo korejštiny, co umím.

   Ve čtvrtek 30. března u nás byla odpoledne T. kamarádka, která už tu byla předtím, ale tentokrát obě poslouchali, obě snědli celou večeři a v tichosti si udělali domácí úkol. V pátek měli jen půl den, takže k nám přišla jiná její kamarádka. Trochu jsem si dělala obavy, jelikož mě host-mother varovala, že tahle holčina je extrémně vybíravá, ale nakonec snědla oběd i večeři a ty dvě si spolu hráli na zahradě a tak jsem na ani nemusela zas až tak dohlížet.

(tumblr.com)
   Sobotu 1. dubna jsem po delší době měla focení/natáčení (odkaz, pokud by někdo byl zvědav). Jelikož to nebyly jen fotky, ale i video, byla to pro mě nová zkušenost a dostala jsem od milého fotografa pár tipů. Podle něj mám šanci, pokud budu tvrdě pracovat, to dotáhnout na profesionální modelku. V neděli jsem šla s naší partou do escape room v Shepherds Bush (což je jen patnáct 15 metrem od mého bydliště a tak jsem to pro změnu neměla daleko). Na poslední chvíli se nám podařilo utéct, i když jsme nenašli úplně všechna vodítka. 

   3. jsme s holkama šli do malé zoo v Battersea Park. Počasí bylo krásné, skoro jako by už bylo léto. Zoo byla skutečně malá, ale i tak tam měli pár zajímavých zvířat. V úterý přespávala M. u kamarádky a tak jsme s T. nabarvili vajíčka (ale zapomněli jsme je nejprve uvařit a tak nebudou k jídlu) a pak jsme zasadili na balkóně kytky (už začali klíčit a tak jsme asi odvedli dobrou práci).

   Občas mi celkem chybí manuální práce. Občas mi chybí čas, který jsem strávila ve skautu, ale vím, že k tomu se už nikdy pořádně nevrátím. Až budu mít trochu víc času, tak chci začít objevovat svět za hranicemi Londýna.

(tumblr.com)
   Ve čtvrtek 6. dubna jsme se vydali do Acton Town na minigolf. Nějakým záhadným způsobem se mi podařilo vyhrát, i když jsem minigolf nikdy předtím nehrála. V sobotu byl opět meet-up. Tentokrát se mi podařilo tam najít opravdu dobrou partu holek a i potkat pár lidí z předtím.

   Tento týden se nic moc nedělo. Jelikož host-father přiletěl domů, tak jsem mohla po týdnu zase jít do školy. Host-mother má problémy se spánkem a hodně stresu a tak od minulého čtvrtka přespává u kamarádky a šla do lázní. Ve středu přišli na návštěvu dvě moc prima holčiny, jejichž rodiče jsou také původem ze Srbska a zůstali až do jedenácti v noci.

   Začínám přemýšlet nad tím, že s nimi zůstala ještě rok a zkusila začít kariéru modelky v Anglii. Když to nevyjde, tak se pořád můžu vydat do Německa a nebo přímo do Koree, jelikož budu mít našetřeno víc, než mám teď. Šetření půjde po letních prázdninách rychleji, jelikož nebudu muset platit školu (spokojím se s CEA certifikátem - zkoušku chci dělat hned jak začnou prázdniny). Uvidíme. Budoucnost skrývá mnoho možností.

Žádné komentáře:

Okomentovat