{ text-align:center; }

pátek 12. května 2017

[Choi Mari] Duben a plány do budoucna

   Během posledního měsíce se toho zas až tak moc nestalo. V sobotu 22. dubna jsem měla focení s velmi milou fotografkou Meelie. Bylo to poprvé, co jsem fotila s fotografkou (předtím, to byly vždy fotografové) a tak jsem byla mírně nervózní. Původně to měl být portrétová project, ale jelikož jí na poslední chvíli všichni odřekli tak jsme dělali něco jiného. (Fotky jsou na jejím instagramu, pokud jste zvědaví.)

   Po focení jsem měla sraz s kamarády v korejské restauraci. Nakonec nás tam jedlo společně deset, takže bylo celkem těžké si popovídat se všemi. Po večeři se k nám přidali další dvě holčiny a vydali jsme se na druhý konec města do Alexandra Palace zabruslit si. Naposledy jsem předtím bruslila když mi byly čtyři roky na zamrzlém rybníku v Božkově. Nebylo to se mnou ale zas až tak špatné. Spadla jsem jen dvakrát, ale pořádně na levé koleno, takže ke konci to tak trochu krvácelo a měla jsem tam obří fialovou modřinu celé tři týdny.


(tumblr.com)

   V sobotu 28. dubna jsem měla casting, ze kterého nakonec nic nebylo. Byla jedna z těch "agentur", které se z člověka snaží vymámit peníze a pak jim stejně žádnou práci nenajdou. Opravdové modelingové agentury si nikdy neříkají o peníze. Postupně si výdaje berou zpátky z prvních několika focení.

   V neděli 29. dubna jsem si na zhruba dvě hodiny zašla podívat na Days of Poland Festival. Prvních několik vystoupení byly folklórní tance a pak něco modernějšího, jak v polštině tak angličtině.  Moderováno to také bylo v obou jazycích.

   Na minulý a tento víkend jsem toho měla naplánováno celkem dost, ale většina z toho byla nakonec zrušena. Minulou sobotu jsem pózovala jednomu studentovi umělecké školy pro fotky a video (které bych měla dostat do dvou týdnů), což byla velmi zajímavá zkušenost.

Island. Jednoho dne se tam musím vydat.
(tumblr.com)

   V neděli jsem se pak konečně vydala navštívit Richmond Park. Určitě doporučuji jej navštívit, pokud budete mít cestu do západní části Londýna. Nikde jinde v Londýně totiž nemůžete vidět jeleny se jen tak procházet po parku. Jsou tam také rybníky a zahrady. Jediné, co mi tento výlet tak trochu zkazila byl jeden pár. Když se totiž člověk prochází během slunečného odpoledne v neděli, rozhodně neočekává, že když se ohlédne uvidí v trávě na dece ženu, která svému partnerovi prokazuje jistou velice intimní službu.

   Zítra se snad konečně vydám navštívit Oxford. Ohledně vzdálenější budoucnosti: Rozhodna jsem zůstat ještě rok. Až skončím kurzy angličtiny a složím zkoušku (snad), chci se zapsat na hodiny jezdectví (prý je poblíž v naší části města stáj) a chci se poptat amatérských divadel v okolí, zda-li bych se k nim mohla přidat. Také bych si ráda otevřela bankovní účet, ale o tom si ještě musím promluvit s host-mother. Během letních prázdnin budou pryč, takže budu mít víc času nasbírat trochu zkušeností jako modelka, i když se budu muset na nějakou dobu zastavit doma a zaplatit si pojištění na dalších devět měsíců.

   Pokud to s modelingem/herectvím nepůjde dobře, tak se chci příští červenec buď vydat do Irska (nebo možná Německa) jako au-pair do rodiny s koňmi nebo zkusit najít práci v tady v Anglii jako učeň ke koním (a nebo taky to Irsko či nordické země - ty taky mají celkem hodně stájí).

2 komentáře:

  1. Přeji hodně úspěchů při plnění svých plánů do budoucna :) Tvůj výčet předešlých událostí je taky hodně zajímavý. Vedeš bohatý kulturní a společenský život, dobře ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to všechno vyjde. Zatím asi největší mojí překážkou bude nějak složit zkoušku a přežít letní prázdniny.

      Vymazat