{ text-align:center; }

úterý 20. června 2017

[Choi Mari] Léto už je tu...

   Ještě před týdnem bylo mizerně a každý den pršelo, ale teď je naopak příšerný pařák. Prý to ale stejně nevydrží déle jak týden. Alespoň doufám. Jet někam metrem je velmi podobné sezení vedle roztopených kamen.

   V sobotu 13. května jsem se vydala na malý výlet do Oxfordu. Svůj průzkum jsem zahájila v tamní botanické zahradě, která ač není příliš rozlehlá i tak stojí za návštěvu. Nejvíce se mi tak líbily skleníky. Pak jsem se vydala směrem k muzeím, ale po cestě jsem se zastavila v Covered Market v naději, že jelikož je to trh, budou tam mít nějaké stánky s jídlem. Bohužel je to spíš takové malé nákupní centrum v prostorách bývalého trhu. Navštívila jsem dvě muzea (obě mají volné vstupné a jsou propojená) a to Pitt Rivers Muzeum a Oxford Muzeum of Natural History. To první bylo o něco více zajímavé. Tak trochu to vypadalo jako sbírka náhodných rituálních předmětů, hudebních nástrojů, šperků a inuitského oblečení. Mojí poslední zastávkou před cestou domů byla Port Meadow, což je olbřímí louka stále využívaná jako pastva pro koně, kteří mě kompletně ignorovali (naopak ty krávy si mě všímali a netvářili se zrovna dvakrát nadšeně z toho, že jim stojím ve večeři). Univerzity byly všechny zavřené, jelikož se rozdávali diplomy, takže pokud je chcete navštívit, vyhněte se tomuto období v roce.


(tumblr.com)

   V neděli 14. května jsem se opět vydala do Saatchi Gallery, jelikož měli novou výstavu From Selfie to Self-expression. Moderní umění mě zrovna moc nebere, ale některé exponáty na této výstavě byly vskutku velmi zajímavé.

   V sobotu 20. a 21. května jsem měla focení, v sobotu s jiným fotografem než v neděli. To sobotní focení bylo venku v parku ve východní části Londýna a v půlce se příšerně ochladilo a začalo pršet. Ale fotky nakonec byly povedené. V neděli jsem měla focení kolem Waterloo a poblíž London Eye s milým postarším fotografem, který mi dal hodně dobrých rad. Naštěstí jsem fotily dopoledne, takže tam ještě nebylo tolik lidí.

Moje oblíbená fotka z nedělního focení.

   Poslední týden v květnu měli holky opět prázdniny. Host-father byl doma, takže jsem převážně jen uklízela a opravovala domácí úkoly. Už se ani nedivím, že mají zkrácené letní prázdniny s tím vším volnem, které mají během školního roku.

   V sobotu 10. června jsem byla pozvána na test shoot s modelingovou agenturou až v Cardiffu. Vlakem to trvalo bez přestupu dvě hodiny. Samotné focení trvalo jen pár minut, ale předtím ještě měli organizátoři dlouhé proslovy a pak trvalo dlouho než jsem přišla na řadu. Neměla jsem dost času se podívat na pláž, ale alespoň k dokům se mi podařilo dojít. Než jsem tam byla, tak se mi tomu nechtělo věřit, ale ve Walesu skutečně lidé používají welštinu. Bylo to trochu matoucí, jelikož vlaky nejprve ohlašují welsky a až pak anglicky.

(tumblr.com)
   V neděli 11. jsem navštívila The Geffrye Muzeum of House, což je muzeum obývacích pokojů s ukázkami interiérů od 17. století do budoucnosti. Mimo obývacích místností mají také ukázky typických zahrad z těchto období.

   V pondělí se ozvali z oné modelingové agentury, že prý se mnou budou pracovat, ale nejprve mi musí udělat book a chtějí za to 250 liber. Už předtím jsem byla mnohokrát varována, že pokud chce agentura peníze za test shoot nebo book, jsou to s největší pravděpodobností podvodníci. Ještě to ale nevzdávám.

(tumblr.com)

   V sobotu 17. června jsem měla další focení. Byla jsem tak já plus šest dalších modelek a jeden model, všichni byly velmi zajímaví a milí. Téma bylo fantasy a tak jsme měli všichni tak trochu šílený make-up a dlouhé pohádkové šaty, což v tom vedru nebylo úplně příjemné. Fotografové se domluvili s kamarády a tak jsme každý měli možnost si zapózovat s orlem nebo sovou. Začali jsme s make-upem kolem deváté ráno a focení skončilo kolem deváté večer. Co jsem zatím z těch fotek viděla tak ten čas stál za to. Bylo to velmi zajímavé a zábavné focení.

   Do začátku července si od modelingu dávám krátkou pauzu, jelikož prvního mám zkoušku z angličtiny a chtěla bych jít úspěšně složit. Pak se budu zase o sto šest hlásit na všechny možné castingy.

   Ve čtvrtek jdu na pohovor kvůli National Insurance Number, které bych konečně mohla použít (pokud uspěji) jako důkaz o tom, že skutečně bydlím, kde bydlím a otevřít si účet v bance a přihlásit se k lékaři. 

   Léto ještě ani pořádně nezačalo, ale já už si přeji aby skončilo. Nenávidím horko. Snad mají všichni pravdu a brzy to skončí XD
   

1 komentář:

  1. Je úžasné jak si plníš svoje sny :D Přeju hodně štěstí se zkouškou i s modelingem. Hlavně to nevzdávej a vydrž, nějaká příležitost se najde vždycky :D

    OdpovědětVymazat