{ text-align:center; }

pátek 21. července 2017

[Choi Mari] Prázdniny

   Opět po čase je tu zpět článek s děním z mého života. Jako první se musím přiznat, že na můj pohovor pro NIN jsem byla víc jak hodinu pozdě. Na úřadech tady ale mají stejný bordel jako v Čechách a tak si nikdo ani nevšiml. Celý ten pohovor trval něco málo než 20 minut. Zhruba o měsíc později jsem od nich dostala dopis s mým číslem. Tak jsem vzala ten dopis a konečně se vydala do banky, kde mi řekli, že bez dopisu od zaměstnavatele, který ale nesmí být fyzická osoba, si účet otevřít nemůžu. Tak jsem se na to vykašlala a otevřela si účet u jedné online banky. Zatím jsem s ním spokojená.

   Ve čtvrtek 29. června jsem měla telefonický pohovor s agenturou Mayas Models. Pán se zdál milý, ale od té doby se neozval a tak to beru tak, že jsem nakonec neprošla.

(tumblr.com)
   V sobotu 1. července jsem měla CAE zkoušku, která měla čtyři části a trvala přibližně pět hodin. Certifikát by měl přijít někdy v srpnu, ale na internetu už výsledky jsou a tak vím, že jsem prošla. Moje celková známka byla B, ze psaní jsem ale měla C a jen o pár bodů méně a tuhle část bych nedala (na projití jsme potřebovala 180 bodů a já měla jenom 183). Nejlepší výsledek jsem měla z poslechu, ze kterého jsem dostala 204 bodů z 210.

   Ve čtvrtek 4. července měla T. opět koncert ve škole. Hrála ale jen v první třetině, zbytek koncertu proseděla v hledišti. 

   V pátek 7. pak host-mother a T. odletěli do Rakouska kvůli oslavě narozenin velmi dobré kamarádky host-mother. M. nemohla, jelikož měla důležitý zápas v netballu v sobotu. Sraz s ostatními hráči měla na radnici, kde musela být ve tři čtvrtě na sedm ráno a tak jsme ten den museli vstávat velmi brzy. Domů se vrátila skoro až v osm večer. Jejich tým byl nakonec pátý z dvaceti čtyř týmů.
(tumblr.com)
   V neděli jsme společně s M. šli do Covent Garedens. Zjistila jsem během tohoto malého výletu, že M. není příliš dobrá s mapou. M. si koupila kraťasy a pár tílek a pak jsem se vydali přímo do Covent Gardens omrknout trh a krámky. Zastavili jsme se v jednom specializovaném na čaje a ochutnali všechny vzorky, které měli. Nakonec jsem jeden čaj koupila.

   Minulou sobotu pořádali lidi co pořádají korean-english meet-up piknik, kde jsem potkala celou řadu milých a zajímavých lidí. Byl to také den, kdy moje host-family odletěla na léto. Děcka opět uvidím pátého záři.

Takhle nějak to vypadali, když jsem odcházela na piknik,
děti mě nechtěli pustit XD
(tumblr.com)
   V neděli jsem měla pohovor s jedním fotografem, jelikož mě zvažoval jako modelku pro jeho projekt. Nakonec to nedopadlo příliš dobře. Zítra mám focení s jiným fotografem, se kterým jsem již fotila předtím a který je velmi milý.

   Ve středu jsem s kamarádem navštívila Beakfast Club, což byla velmi zajímavá zkušenost. V Londýně jich je několik, ale jen ten v London Bridge má dole tajný klub, kam se člověk nedostane bez hesla.

   M. a T. chodí do soukromé školy a tak jim škola skončila už třináctého. Přes ulici je jiná škola a chudáci děti, ještě jim prázdniny nezačali. A co Vy, jak si zatím užíváte léto?

2 komentáře:

  1. Vidím, že máš léto pěkně nabitý :) gratuluji k té zkoušce a přeju hodně štěstí s focením ;)

    OdpovědětVymazat