{ text-align:center; }

pátek 18. srpna 2017

[Choi Mari] Konečně u moře

    Tak se opět hlásím s článkem z mého života. Měla jsem v plánu to napsat již minulý týden, ale nějak nato nezbyl čas. Hned 22. července jsem měla focení s fotografem, se kterým jsem již jednou fotila. Počasí bylo celkem pěkné a tak jsme nafotili něco venku a něco v ateliéru.

Jedna z již zmíněného focení.

   V pondělí 24. jsem měla svou úplně první práci jako komparz, i když neplacenou. Bylo to v malé příjemné hospůdce nedaleko mého bydliště. Natáčení trvalo asi jen tak hodinku a nebylo to nic náročného. Potkala jsem tak pár opravdu zajímavých lidí.

Ve středu 26. probíhala registrace pro POP, což je komparzová agentura. Zatím mi od nich přišli tři nabídka na práci, ale všechny byly buď ve špatný čas a nebo příliš daleko. Ta registrace byla ve Stratfordu (po cestě zpátky jsem tak trochu nemohla najít stanici metra XD) a trvala celkově něco kolem 30-40 minut, jelikož si museli všechny vyfotit, změřit a všichni se museli prokázat nějakým dokladem totožnosti.

(tumblr.com)

   Hned další den jsem měla jinou práci jako extra. Taky neplacenou. Začíná to být tak trochu otravné, že jediné castingy, které projdu, jsou pro neplacenou práci. To platí i pro modeling. S mojí host-family budu do konce toho školního roku, tak ještě uvidím, jak se to všechno vyvine. 

   Tahle konkrétní práce byla pro televizní kanál E4 (člověk by předpokládal, že si budou moci dovolit alespoň nějakou minimální mzdu). Mojí prací bylo být součástí davu pro vystoupení dvou kapel. Natáčení celkově trvalo něco málo přes dvě hodiny.

V pátek 28. a sobotu 29. jsem další dvě focení se dvěma různými fotografy. V pátek to bylo se začínajícím fotografem u něj doma. V sobotu jsem pak fotila se zkušeným fotografem v Holland Park.

(tumblr.com)

   V sobotu v noci se vrátila host-mother. Děti jsou ještě pořád na prázdninách, vrací se 5. září. Ve středu druhého jsem se vydala navštívit Imperial War Muzeum. Počasí ten den bylo naprosto příšerné i na anglické poměry. V sobotu 5. jsem se vydala navštívit The Muzeum of London (ano, Londýn má o sobě speciální muzeum a je dokonce i celkem zajímavé).

   Minulé úterý 8. jsem opět dostala práci jako extra. Opět neplacenou, ale tentokrát to byl studentský projekt, takže je to pochopitelné. Mou prací bylo sedět ve třídě a tvářit se naprosto znuděně. 

   Tento týden v sobotu 11. opět proběhl Korea-English meet-up a tak jsem se opět naučila něco nového. Byla to celkem zábava a i ta korejska, co nás učila (mě a další dvě holčiny, které byly v naší skupince) se naučila o korejštině něco nového.

(tumblr.com)

   V neděli 13. jsem si konečně udělala čas a vydala jsem se výlet do Brightonu. Shodou okolností bylo počasí ten den naprosto perfektní pro výlet na pláž. Nejprve jsem se vydala omrknou zahrady kolem Royal Pavilion. Pak jsem se vydala přímo na pláž. Věděla jsem předem, že je kamenitá pláž, ne písková, ale i tak jsem nebyla připravená na to, jak špatně se na tom chodí. Asi tak hodinku jsem se procházela tak a zpátky, chvíli se slunila a dala si něco na zub a taky si nasbírala pár mušlí. Pak jsem se šla mrknout na pier. Mojí poslední zastávkou předtím, než jsem se vydala zpět na vlak bylo akvárium, kde jsem strávila něco kolem dvou hodin. Cestou tam byly vlaky v pořádku, ale nazpět jsem si vybrala špatný čas, kdy zrovna byla špička a tak byl vlak pořádně narvaný.

   Toto úterý jsem měla opět jedno menší focení. Ze začátku to bylo celkem fajn, ale postupně se z tohoto chlapíka vyklubal tak trochu fetišista (i když velmi slušný). Dostala jsem od něj pár nabídek, které jsem slušně odmítla. Naštěstí to bral a nenaléhal na mě nijak. Myslím ale, že až se bude chtít někdy v budoucnu sejít, tak čirou náhodou budu mít příliš práce.

Takhle nějak vypadají domky v Portobello.
(tumblr.com)

   Ve středu jsem se opět vydala navštívit Greenwich, tentokrát byl mým hlavním cílem Queenshouse. Určitě si tam zajděte, pokud budete mít cestu do Greenwiche. Převážně tam vystavují malby, co mají něco společného s mořem nebo loděmi. Pak jsem se vydala tunelem pod Temží, který vede z Greenwiche na Isle of Dogs. Byl zrovna odliv a tak jsem sešla dolů ke břehu a shodou náhod jsem tam našla obří mušli, byla velká skoro jako moje dlaň (odnesla jsem si jí domu, zrovna teď je na okně). Mojí poslední zastávkou toho dne byla Madchute Farm, kam si mohou lidé zajít pohladit farmářská zvířata.

   Jaké byly Vaše prázdniny? Co všechno máte ještě v plánu? Těšíte se do školy (pokud do ní ještě docházíte)?

3 komentáře:

  1. Wow, natáčení. Prosím, jestli v nějakých filmech, seriálech, v něčem budeš, musíš sem dát odkazy, moc bych to chtěla vidět. I jako komparzistka budeš určitě úžasná :D
    A mohla bych se na něco zeptat? Vždycky když čtu tvé články ze života, mám pocit, že máš hodně nabitý program. Jak to máš s volnem jako au-pair? A jaké máš povinnosti, chápu, že když děti nejsou doma, tak míň, ale ty spoustu věcí stíháš i tak. Docela by mě to zajímalo- jestli nevadí.
    Jinak na tvé otázky, já se měla vcelku pěkně, dvě dovolené, dvě brigády, viděla jsem Řím a navštívila Vatikán, takže jsem si splnila jeden bod na svém "wishlistu" který si vedu, taky jsem sehnala dobře placenou brigádu. No, a protože jsem odmaturovala mám ty prázdniny pekelně dlouhé. Do školy se těším (jdu na VŠ) ale trochu se bojím, momentálně si zapisuju předměty a bojuji s informačním systémem své fakulty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu v něčem pořádném (ať už jako extra nebo model) tak určitě přidám odkazy. Jinak s volným časem by to mohlo být lepší, ale není to až špatné. Když tu holky nejsou tak nemám žádné povinnosti. Až tu zase budou tak budu mít volné víkendy a všední mezi půl devátou ranní a třetí odpolední.

      Vatikán je i na mém seznamu, doufám, že se tam brzy podívám (v blízké budoucnosti ale plánuji Cambridge a Windsor).

      Vymazat
    2. Ve Windsoru jsem byla před pár lety. Myslím, že v létě se tam nedostaneš, ale přes celý rok by neměl být problém (tak nám to aspoň říkali, když tak se omlouvám :) ).
      Jj, už se těším na ty odkazy :) Hodně štěstí.

      Vymazat